IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> балансировка ВМ vs КАСТЕР
 Rering
post 03:47, 13 December 2005
Post #1


Оруженосец

Group: Members
Posts: 117
Joined: 21 Feb 2005
Member No.: 1.348


Класс: Bard
Направленность: Нейтральный злой
Раса: Темный эльф



итак

у меня тут небольшая идейка в свете грядущих событий с ВМами могущая показаться небезынтересной

сейчас ВМов плавно опускают ниже плинтуса и скоро о них будут вытирать ноги все кому не лень smile.gif лишь бы кому не лень мог колдовать тк спасы воинам и так набирать все сложнее, кольца огров они носить больше не могут а это очень полезный для жизни предмет был

по моему нормально что воин плохо сопротивляется магии НО по всем канонам маг плох в ближнем бою и слабо держит удары...наших же магов и рельсом с ног не собьешь

вот предлагаю несколько фиксов вещей которые сильно усложнят кастерам жизнь в плане именно набора дисциплины..если захотят хорошо стоять на ногах им придется раскинуть мозгами, потратить пару фитов на скилл фокусы и не иметь слишком много радости от жизни сразу

начнем

браслеты гвардейца 8\10\12 ограничить по классам воин\вм\барб\дд\чот

со всего оружия, артефактного и не очень убрать дисциплину, с браслетов мага и браслетов мага улучшенных тоже убрать

на шлеме вождя варваров безлюдных земель поставить ограничение на варваров...в конце концов чей там шлем ?

на доспехе Грока убрать из разрешенных классов паладина и блэкгарда

вообще паладинов вывести из разряда воинов....простите но на Сиале 9 из 10 паладинов это добавки для вкусностей...спасы соркам и холи авенджер клерикам, единственный вариант был среди воинов Адры но ткните пальцем хотя бы в трех играющих сейчас воинов Адры

просто по моему бредятина что воин Сагры.....этакий действительно ТЯЖЕЛЫЙ танк не может никого нокнуть....вообще никого кто может носить в бою вещи (жест в сторону регулярно падающей дракоши тк в полиморфе бонусы скиллов не идут с вещей кажиЦЦа)



то есть маг, при желании, дисциплину набрать сможет но постараться придется как следует и придется чем то для этого пожертвовать


--------------------
+1 post
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
 Distrex
post 12:40, 13 December 2005
Post #2


Рыцарь

Group: Members
Posts: 224
Joined: 14 Feb 2005
From: Тверь
Member No.: 1.330


Класс: Druid
Направленность: Нейтральный добрый
Раса: Человек



Запостю одни из фиксов зарубежного шарда...

Сразу скажу:
- информацию воспринимайте как есть (это у них, а не у нас)
- это не юмор smile.gif
- информация не осначает повод к таким фиксам и т.п.
- Я не говорю сделайте так, не прошу сделать, а просто размещаю инфу.

- Основная цель показать что моооогут быть изменения не только в обрезании статов, скилов а и возможного улучшения чистых класов. Но это не занчит что сейчас все плохо и т.п. и вот у других как супер, а у нас все плохо.

У нас все хорошо smile.gif

.................. Пример .........................

This book lists the custom changes made to sorceror and wizard spells in this module. The spells are listed by level. Unless otherwise noted, changes effect monsters as well as PCs.

Epic Spells:
------------------
Greater Ruin:
damage doubled to 70d6

Hellball:
damage doubled to 20d6 of each type

9th Level Spells:
-------------------------
Black Blade of Disaster:
does not require concentration

Energy Drain:
drains 3d4 at level 30 and 4d4 at level 40

Greater Spell Mantle: (PCs only)
increase spells absorbed from 1d12 +10- to 1d12 +20 - scaled
lvl 20 - 12 bonus
25 - 14
30 - 16
35 - 18
40 - 20

Meteor Swarm:
changed to divine damage if caster is casterlevel 25 or over; damage at casterlevels 25 and up is 1d10 per level

Summon Creature 9:
this now summons new, more powerful elementals, at the following caster levels:
35 - Radiance
30 - Vacuum
25 - Ooze
20 - Magma

8th Level Spells:
-------------------------
Blackstaff:
at casterlevel 21 and up, the staff bonus = casterlevel * 3/8, capped at +15 at lvl 40

Greater Sanctuary:
has a timer added to prevent exploits, set to 2 1/2 minutes between casts.

Horrid Wilting:
damage cap raised from 25d8 to 30d8

Incindiary Cloud:
damage per round increased to d6(Casterlvl/4)

Premonition:
casters clad in armor heavier than clothing or wearing a shield will cast the regular version of the spell; this spell will end if armor heavier than clothing or a shield is equipped after casting; damage absorbtion limit increase to 50*caster level;
at casterlevel 20 gives soak 30/+6
at casterlevel 24 gives soak 30/+7
at casterlevel 28 gives soak 30/+8
at casterlevel 32 gives soak 30/+9
at casterlevel 36 gives soak 30/+10
at casterlevel 40 gives soak 30/+11

Summon Creature 8:
this now summons new, more powerful elementals, at the following caster levels:
35 - Lightning
30 - Steam
25 - Ice
20 - Mineral

Sunburst:
now does 15d6 against non-undead rather than 6d6; the damage cap vs undead was raised to 30d6

7th Level Spells:
-------------------------
Delayed Blast Fireball:
uncapped to 1d6 per level up to 40d6

Finger of Death:
changed successful save damage to d6(3) + casterlvl*3

Great Thunderclap:
added sonic damage 1d6/casterlevel

Power Word Stun:
added new category capped at 1000:
hp0->50 = 4d4rnds
hp51->100 = 3d4rnds
hp101->150 = 2d4rnds
hp151->1000 = 1d4rnds
hp<1000 = no effect

Prisimatic Spray:
changed 3 elemental beams to exotic damage types, scaled damage:
fire 20 ray -> d12(casterlvl/5) magic
acid 40 ray -> d12(casterlvl/4) divine
elec 80 ray -> d12(casterlvl/3) positive

Summon Creature 7:
this now summons new, more powerful elementals, at the following caster levels:
35 - Ash
30 - Dust
25 - Smoke
20 - Salt

6th Level Spells:
-------------------------
Acid Fog:
increased damage to 2d6(casterlevel/8) on entry, and 1d6(casterlevel/8) while remaining within the cloud- this and other cloud spells do not apply the 'remains within cloud' damage correctly, due to a Bioware bug

Chain Lightning:
damage cap removed, maxes at 40d6

Circle of Death:
raised the max HD affected from 10 to 1/casterlevel, capped at lvl 30

Ethereal Visage:
casters clad in armor heavier than clothing or wearing a shield will cast the regular version of the spell; this spell will end if armor heavier than clothing or a shield is equipped after casting; duration multiplies by 10 at lvl 20;
lvl15 - 30%conceal - +4soak
20 - 40% - +5soak - immune 3rd
25 - 50% - +6
30 - 60% - +7 - immune 4rth
35 - 70% - +8
40 - 80% - +9 - immune 5th

Flesh to Stone:
add 5 to dc at lvl 30

Globe of Invulnerability:
at casterlevel 30, the protection extends to 5th level spells, and at
casterlevel 40 it extends to 6th level spells

Greater Stoneskin:
casters clad in armor heavier than clothing or wearing a shield will cast the regular version of the spell; this spell will end if armor heavier than clothing or a shield is equipped after casting; absorbs up to 20/level before ending, capped at 800dmg at lvl 40 (PCs only)
at 20 gives soak 20/+6
at 24 gives soak 20/+7
at 28 gives soak 20/+8
at 32 gives soak 20/+9
at 36 gives soak 20/+10
at 40 gives soak 20/+11

Undeath to Death:
uncapped to 40d4 HD at lvl 40

5th Level Spells:
-------------------------
Ball Lightning:
cap moved up to 30d6 at lvl 30, with up to 30 missiles

Cloudkill:
increased damage to 1d6(casterlevel/8)

Cone of Cold:
cap moved up to 30d6 at lvl 30

Energy Buffer:
at level 20 the damage absorbtion limit increases from 60 to 25pts of damage per level, capped at 1000 pts at llvl 40

Firebrand:
cap moved up to 30d6 at lvl 30, with up to 30 missiles

Lesser Spell Mantle: (PCs only)
1d4 +6 increased to 1d4 +12 scaled
15 - 7
20 - 8
25 - 9
30 - 10
35 - 11
40 - 12

Mestil's Acid Sheath:
damage capped at lvl 20 for a max of 40+1d6

4th Level Spells:
-------------------------
Bestow Curse:
penalties scale up to -12
20 = -4
25 = -6
30 = -8
35 = -10
40 = -12

Enervation:
drains 2d4 at level 21 and up

Ice Storm:
at lvl 20, the phys damage increases from 3d6 to (d6/3caster levels)

Improved Invisibility: (PCs only)
reduced conceal to 25%

Stoneskin: (PCs only)
at level 20, the amount absorbable increases from 100 to (15/casterlevel), to a limit of 600 at level 40
gives the following damage reductions.
at 20 gives soak 10/+6
at 24 gives soak 10/+7
at 28 gives soak 10/+8
at 32 gives soak 10/+9
at 36 gives soak 10/+10
at 40 gives soak 10/+11

Wall of Fire:
This spell has been modified to create a wall of stone, lasting one round for every two levels of the caster.

3rd Level Spells:
-------------------------
Find Traps:
This spell only works on traps of DC 30 or below. If the DC is over 30, the spell will reveal the traps to everyone in the caster's party.

Fireball:
damage above level 20 changed to 1d6/every 2 caster levels

Greater Magic Weapon:
raised bonus scale cap to max of +10, at 30; this spell can't be cast on players more than 6 levels below the caster's level, and disappears when the weapon is transferred; it still works normally on summons

Gust of Wind:
DC increases by 5 at lvl 20

Lightning Bolt:
damage above level 20 changed to 1d6/every 2 caster levels

Mestil's Acid Breath:
damage above level 20 changed to 1d6/every 2 caster levels

Negative Enegy Burst - above level 20, does 1d8 + (2 per caster level)

Protection from Elements:
progression changed to absorb 10 points of damage per caster level

Scintillating Sphere:
damage above level 20 changed to 1d6/every 2 caster levels

Vampiric Touch:
damage scaled to 1d6/every 2 casterlevels, with a max of 20d6 at lvl 40

2nd Level Spells:
-------------------------
Balagorn's Iron Horn:
at casterlevel 21 and up, str check is against str equal to casterlevel instead of str 20, and the knockdown duration is doubled to 2 rounds

Bull's Strength:
at casterlevel 20 and up this spell adds 2d4 +2 to strength

Cat's Grace:
at casterlevel 20 and up this spell adds 2d4 +2 to dexterity

Combust:
at casterlevel 20 and up, the initial burst does 2d6 + casterlevel damage

Eagle's Splendor:
at casterlevel 20 and up this spell adds 2d4 +2 to charisma

Endurance: at casterlevel 20 and up this spell adds 2d4 +2 to constitution

Flame Weapon:
damage scaled to 1 point of fire damage per 2 levels +1d4, up to 20 +1d4 at level 40; this spell can't be cast on players more than 6 levels below the caster's level, and disappears when the weapon is transferred; it still works normally on summons

Fox's Cunning:
at casterlevel 20 and up this spell adds 2d4 +2 to intelligence

Ghoul Touch:
duration doubles at lvl 21 to 2d6 +4

Melf's Acid Arrow:
at casterlevel 21 and up, the initial damage increases to 9d6 and the damage each following round increases to 4d6

1st Level Spells:
-------------------------
Horizikaul's Boom:
at casterlevel 20 and up, damage is increased to 1d4 per 2 casterlevels, up to 20d4 at casterlevel 40

Ice Dagger:
at casterlevel 20 and up, damage is 5d4 + (1d4/2 casterlevels), up to 25d4 at casterlevel 40

Mage Armor:
at casterlevel 21 and up the ac bonuses are doubled to +2 of each type

Negative Energy Ray:
Damage progression resumes at lvl 21, doing 11d6 + 1d6 for every two levels after 21.

Ray of Enfeeblement:
now does constitution damage at high casterlvls, in addition to strength damage
21 = 1d6 +1 con dmg
24 = 1d6 +2
26 = 1d6 +3
28 = 1d6 + 4
30 = 1d6 + 5 cap

This book lists the custom changes made to cleric spells in this module. The spells are listed by level. Unless otherwise noted, changes effect monsters as well as PCs.

Epic Spells:
------------------
Greater Ruin:
damage doubled to 70d6

Hellball:
damage doubled to 20d6 of each type

9th Level Spells:
-------------------------
Energy Drain:
drains 3d4 at level 30 and 4d4 at level 40

Summon Creature 9:
this now summons new, more powerful elementals, at the following caster levels:
35 - Radiance
30 - Vacuum
25 - Ooze
20 - Magma

Undeath's Eternal Foe:
added immunity to blindness/deafness, and changed AC bonus to +1 per 5 caster lvls, duration extended to 2 rounds per caster lvl

8th Level Spells:
-------------------------
Earthquake:
uncapped damage to 40d6 at 40

Firestorm:
uncapped damage on both types, for 20d6 fire and divine at lvl 40

Summon Creature 8:
this now summons new, more powerful elementals, at the following caster levels:
35 - Lightning
30 - Steam
25 - Ice
20 - Mineral

Sunbeam:
uncapped to 15d6 vs non-undead

7th Level Spells:
-------------------------
Destruction:
at casterlevel 20 and up, the damage from a failed save is d6*casterlevel

Regenerate: Scaled up from 6 to +12:
20 - 7
24 - 8
28 - 9
32 - 10
36 - 11
40 - 12

Summon Creature 7:
this now summons new, more powerful elementals, at the following caster levels:
35 - Ash
30 - Dust
25 - Smoke
20 - Salt

Word of Faith:
added sonic dmg, 1d6 sonic per caster lvl

6th Level Spells:
-------------------------
Greater Sanctuary:
has a timer added to prevent exploits, set to 2 1/2 minutes between casts.

Undeath to Death:
uncapped to 40d4 HD at lvl 40

5th Level Spells:
-------------------------
Circle of Doom:
uncapped to lvl 40, increased damage to 1d8+ (2 x caster lvl)

Flamestrike:
cap increased to 30d6 at 30

Healing Circle:
at casterlevel 20 and up healing was increased to 1d8 + (Casterlevel x
(Casterlevel/10)), to a maximum of 1d8 + 160 points at casterlevel 40

Monstrous Regeneration:
regeneration increases to 4/round at casterlevel 15, 5/round at 20, and caps at 6/round at casterlevel 25

Slay Living:
damage increased 10 3d6 + (2 x caster lvl)

4th Level Spells:
-------------------------
Divine Power:
increased hp bonus to 2x caster lvl, scaled up strength bonus:
Lvl 20 str = 20
Lvl 25 str = 22
Lvl 30 str = 24
Lvl 35 str = 26
Lvl 40 str = 28

Freedom of Movement:
added movement bonus -
lvls 20 and below - 20%
at level 21 and above add 3% per level to max 80% increase at lvl40.

Greater Magic Weapon:
raised bonus scale cap to max of +10, at 30; this spell can't be cast on players more than 6 levels below the caster's level, and disappears when the weapon is transferred; it still works normally on summons

Hammer of the Gods:
dmg uncapped to 40d8 at level 40

Poison:
will scale up venom type by caster level (pending testing of poison effects)

3rd Level Spells:
-------------------------
Bestow Curse:
penalties scale up to -12
20 = -4
25 = -6
30 = -8
35 = -10
40 = -12

Darkfire:
damage uncapped to 1d6 +1 per every 2 caster lvls, up to 20 +1d6 at level 40; this spell can't be cast on players more than 6 levels below the caster's level, and disappears when the weapon is transferred; it still works normally on summons

Glyph of Warding::
damage uncapped to 1d8 per 2 caster lvls

Magic Vestment:
raised cap on bonus to max of +10 at 30; this spell can't be cast on players more than 6 levels below the caster's level, and disappears when the armor is transferred; it still works normally on summons

Prayer:
bonuses increase to +2 at level 21

Protection from Elements:
progression changed to absorb 10 points of damage per caster level

Searing Light:
upcapped, making damage maximums:
40d6 vs undead
20d6 vs constructs
20d8 vs others

2nd Level Spells:
-------------------------
Bull's Strength:
at casterlevel 20 and up this spell adds 2d4 +2 to strength

Eagle's Splendor:
at casterlevel 20 and up this spell adds 2d4 +2 to charisma

Endurance:
at casterlevel 20 and up this spell adds 2d4 +2 to constitution

Find Traps:
This spell only works on traps of DC 30 or below. If the DC is over 30, the spell will reveal the traps to everyone in the caster's party.

Fox's Cunning:
at casterlevel 20 and up this spell adds 2d4 +2 to intelligence

Negative Energy Ray:
Damage progression resumes at lvl 21, doing 11d6 + 1d6 for every two levels after 21.

1st Level Spells:
-------------------------
Doom:
all penalties double at casterlevel 21 and up

Entropic Shield:
at casterlevel 21 and up this spell's miss % increases to 1% per casterlevel, capped at
40% at casterlevel 40

И еще много чего фикшено, завышено, занижено для разных класов.
Кто хочет посмотреть на эту ссылку прыгайте http://highergroundpoa.proboards3.com/index.cgi?board=info
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- Rering   балансировка ВМ vs КАСТЕР   03:47, 13 December 2005
- - hhhmmmn   в параллельном топике эта идейка была уже высказан...   03:53, 13 December 2005
- - Bhimma   Цитата(hhhmmmn @ 04:53, 13 December 2005)в па...   03:54, 13 December 2005
- - Fatum   Господа, никто никого не опускает. Оставьте пробле...   04:03, 13 December 2005
- - Viom   Цитатавообще никого кто может носить в бою вещи (ж...   08:31, 13 December 2005
- - Pafnut22   ТОгда надо просто дать эпикдракону имун к кноку, а...   08:55, 13 December 2005
- - Pafnut22   Флай, ты мне срочно нужен-зайди в игру если молжеш...   08:59, 13 December 2005
- - Distrex   Приветсвую. Думаю никто не спорит что в НВН созд...   10:09, 13 December 2005
- - Teranozavr_Rex   помоему было бы прикольно и маги бы бегали чистые   10:24, 13 December 2005
- - hhhmmmn   в идеале да, это было бы правильно... но на нашем ...   10:27, 13 December 2005
- - Atrey   Цитата(Rering @ 04:47, 13 December 2005)на до...   11:07, 13 December 2005
- - Fly   Вот не думал, чо танки у нас бедные Банки сагры...   11:13, 13 December 2005
- - Adonal   Да! Давайте всех порежим, по самое ... Вообще...   11:18, 13 December 2005
- - Distrex   Резать сейчас идея в любом случае плохая. А после ...   11:25, 13 December 2005
- - Viom   Цитатаего знания = знаниям файтера. слишком опроме...   11:26, 13 December 2005
- - Максимус   Ты знаешь Флай, честно, 100 урона от щитков от 1 у...   11:27, 13 December 2005
- - Distrex   Цитата(Viom @ 12:26, 13 December 2005)слишком...   11:41, 13 December 2005
- - Adonal   Цитата(Distrex @ 12:25, 13 December 2005)Вобщ...   11:43, 13 December 2005
- - Trompi   Не, это в гипотетической ситуации, когда маг ТУПО ...   11:47, 13 December 2005
- - Adonal   Цитата(Максимус @ 12:27, 13 December 2005)......   11:52, 13 December 2005
- - Distrex   Естественно Дисца сейчас это спасение для мага. Пр...   11:52, 13 December 2005
- - Adonal   Цитата(Trompi @ 12:47, 13 December 2005)Не, э...   11:58, 13 December 2005
- - Din   Я в начале был тоже за то чтобы резать дисциплину ...   12:31, 13 December 2005
- - Distrex   Запостю одни из фиксов зарубежного шарда... Сразу...   12:40, 13 December 2005
- - Максимус   Адонал ты бредишь, создаешь у себя в голове красив...   12:46, 13 December 2005
- - Dimagorgon   2Distrex По моему, есть интересные фиксы, но с нек...   12:59, 13 December 2005
- - Din   2Максимус если у вас в Велиостре нету командного П...   13:01, 13 December 2005
- - Distrex   Да, там шард вери хай.. Носятся все с вещами имуне...   13:04, 13 December 2005
- - Sauron   ЦитатаДа и вроде ПВМ больше.А что хочеш сказать у ...   13:07, 13 December 2005
- - Rering   ммм...пожалуйста читайте внимательней фиксы предл...   13:08, 13 December 2005
- - Din   Кнокать это одно, а дизармить и все время крысить ...   13:14, 13 December 2005
- - Rering   хмых будешь делать пассы руками а ДИЗАРМ и крысятн...   13:15, 13 December 2005
- - Sauron   Предлагаю запретить дизарм   13:17, 13 December 2005
- - Fly   ЦитатаТы знаешь Флай, честно, 100 урона от щитков ...   13:17, 13 December 2005
- - Максимус   У первого моего чара их 6ть было и плащ, только уч...   13:29, 13 December 2005
- - Fly   Цитатапервого моего чара их 6ть было и плащ, тольк...   13:36, 13 December 2005
- - -Lent-   Это конечно хорошо что у мага есть дисциплина и вс...   13:52, 13 December 2005
- - hhhmmmn   смысл в том что на 20ом уровне маг бесспорно сильн...   14:01, 13 December 2005
- - -Lent-   Жизни конечно больше если есть варвар или монк и с...   14:07, 13 December 2005
- - Максимус   Цитата3 фита - это (если эпик силу брать) -2 к дмг...   14:08, 13 December 2005
- - Din   Ну да тебе не нравится тратить фиты, поэтому должн...   14:12, 13 December 2005
- - Teranozavr_Rex   мне понравилось про усилеение спелов если с умом в...   14:28, 13 December 2005
- - Толай ''Горн''   Присоеденяюсь к динозавру Если с умом то очень зд...   15:34, 13 December 2005
- - Vanes   предложенные фиксы спеллов логичны, я в свое время...   16:19, 13 December 2005
- - Distrex   Уважаемые форумчане. Давайте все таки смотреть (с...   16:31, 13 December 2005
- - Максимус   Дин, ты перекрутил все. Начнем с того почему я дол...   16:39, 13 December 2005
- - Teranozavr_Rex   так вот помоему надо так и подходит с учетом Сиалы...   16:42, 13 December 2005
- - Максимус   Нет, тут придется не только это вводить, придется ...   16:58, 13 December 2005
- - Din   2Максимус шиты не такуж страшны. Я играл магом и ...   17:53, 13 December 2005
- - Hede   Извините за вопрос не по теме, но где я могу найти...   17:54, 13 December 2005
- - Максимус   2Дин, понимаешь, как бы там нибыло, а 100 урона от...   18:10, 13 December 2005
- - Din   Я магом уже давно не играю шас играю клером, и шит...   18:13, 13 December 2005
- - Just_Name   Цитата(Максимус @ 11:10, 13 December 2005)100...   19:44, 13 December 2005
- - *Kalif*   Цитата(Fly @ 14:36, 13 December 2005)3 фита -...   20:00, 13 December 2005
- - Fly   Вас с Авинирюсом никто и не спрашивает   21:02, 13 December 2005
- - Din   2*Kalif* не нормально будет, если маг будет боятся...   21:08, 13 December 2005
- - Hede   Короче искать не буду, напишу здеся.. 1)Есть ли ка...   22:28, 13 December 2005
- - Дождь   1) Лимит на бонус параметра с вещей-12, спасы +20,...   22:38, 13 December 2005
- - Hede   Ахаха....балансируй или нет, а самого ценного для ...   22:44, 13 December 2005
- - Максимус   ЦитатаЯ магом уже давно не играю шас играю клером,...   23:02, 13 December 2005
- - *Kalif*   Цитата(Fly @ 22:02, 13 December 2005)Вас с Ав...   23:10, 13 December 2005
- - Sensel   Цитата(*Kalif* @ 00:10, 14 December 2005)Роти...   23:22, 13 December 2005
- - *Kalif*   Цитата(Sensel @ 00:22, 14 December 2005)Можна...   23:55, 13 December 2005
- - KlaniKlei   Цитата(*Kalif* @ 00:55, 14 December 2005)Можн...   00:37, 14 December 2005
- - Rering   это врятли, все равно что кричать уберите дисципли...   01:05, 14 December 2005
- - *Kalif*   Цитата(KlaniKlei @ 01:37, 14 December 2005)А ...   01:48, 14 December 2005
- - Авинирус   Цитата(Fly @ 22:02, 13 December 2005)Вас с Ав...   09:52, 14 December 2005
- - Sensel   Цитата(*Kalif* @ 00:55, 14 December 2005)Можн...   09:59, 14 December 2005
- - Авинирус   Цитата(Sensel @ 10:59, 14 December 2005)а смы...   10:01, 14 December 2005
- - Sensel   Цитата(Авинирус @ 11:01, 14 December 2005)Ну ...   10:04, 14 December 2005
- - Just_Name   Цитата(Fly)Вас с Авинирюсом никто и не спрашивает ...   10:05, 14 December 2005
- - Teranozavr_Rex   думаю стоит понизить дисцыплину и убрать дизарм ка...   10:06, 14 December 2005
- - Just_Name   Цитата(Sensel @ 03:04, 14 December 2005)Труст...   10:08, 14 December 2005
- - Pafnut22   Не, помоему самый оптимальный вариант дизарм вообщ...   10:09, 14 December 2005
- - Авинирус   Цитата(Just_Name @ 11:05, 14 December 2005)Ци...   10:09, 14 December 2005
- - Distrex   ..... Простите вмешаюсь ) Вот вы все говорите зап...   10:10, 14 December 2005
- - Авинирус   Цитата(Distrex @ 11:10, 14 December 2005).......   10:11, 14 December 2005
- - Distrex   Ну тагда такой пример. К примеру подошел кнокнуть...   10:19, 14 December 2005
- - Авинирус   Угу а маг дурак получив песню брада будет стоять и...   10:26, 14 December 2005
- - Distrex   Ави, конечно вероятностей всех не сосчитать. И мно...   10:43, 14 December 2005
- - Авинирус   Цитата(Distrex @ 11:43, 14 December 2005)Ави,...   12:02, 14 December 2005
- - Adonal   Кастер на попе это уже труп. Если уж резать дисц, ...   13:20, 14 December 2005
- - Teranozavr_Rex   ну так и надо комплексный подход... дабы файтеры ...   13:35, 14 December 2005
- - Dormant   Цитата(Teranozavr_Rex @ 14:35, 14 December 20...   14:16, 14 December 2005
- - -Lent-   Согласен С DarkSetом маг должен быть магом и рулит...   15:46, 14 December 2005
- - Vanes   ЦитатаА то файт бежит на кастера, его нужно же чем...   15:47, 14 December 2005
- - Dormant   Цитатадиспел в лоб, сбиваешь глаза и хаст, а потом...   16:08, 14 December 2005
- - Adonal   Цитата(DarkSet_ @ 16:30, 14 December 2005)у к...   16:09, 14 December 2005
- - Life   ЦитатаЕсть спелы низких уровней, особенно у друида...   16:10, 14 December 2005
- - Dormant   ЦитатаP.S. Если маг должен падать в ближнем бою бе...   16:13, 14 December 2005
- - Just_Name   Цитата(Vanes @ 08:47, 14 December 2005)диспел...   18:50, 14 December 2005
- - Adonal   И на сколько пофиксили? У война форта около 50 на ...   19:26, 14 December 2005
- - Авинирус   Адонал начсет ивейжина я уже писал,дрянь редкостна...   19:31, 14 December 2005
- - Pafnut22   Цитата(DarkSet_ @ 20:37, 14 December 2005)да,...   20:00, 14 December 2005
- - Vanes   ЦитатаА дальше? Идет ловля на единички или опять Т...   20:51, 14 December 2005
- - Vanes   ЦитатаКак я уже сказал сорк и доолжен быть либо за...   20:59, 14 December 2005
- - Pafnut22   Видимо ты играл на шардах где быстрая прокачка, и ...   21:05, 14 December 2005
- - Just_Name   Цитата(Vanes @ 13:51, 14 December 2005)даже Т...   21:10, 14 December 2005
- - Максимус   Слушайте, по любому посту видно кто кем игрет, неу...   21:17, 14 December 2005
- - Pafnut22   Хорошо давайте распишем по порядку, Кастер вс Файт...   21:34, 14 December 2005
3 Pages V   1 2 3 >


Reply to this topicStart new topic
4 User(s) are reading this topic (4 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 19 August 2025 - 03:54