![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Младший баронет Group: Banned Posts: 324 Joined: 13 Dec 2013 Member No.: 181.722 ![]() Класс: Wizard Направленность: Нейтральный добрый Раса: Гном ![]() |
Предлагаю в качестве эксперимента изменить таймстоп, чтобы посмотреть, каким будет масспвп без него.
Как изменить? Таймстоп более не останавливает время во всей локации, а воздействует на _самого_ кастера_ (собственно, оно так и есть, не мир останавливается, а заклинатель ускоряется), давая ему определенные бонусы, на время действия заклинания. Бонусы могут различаться. Это может быть эфирность, то есть санки, длительностью в раунд. Это может быть бонус к скорости. Это может быть двойной урон от спеллов(считай, 2 каста в таймстопе, но движок нельзя научить кастить более двух спеллов в раунд). Тут надо подумать. Уйдут, естественно, "захватывающие" бои, когда между таймстопами влетает куча других кастов от других персонажей. Бой будет точно динамичнее. Как то так. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Младший баронет Group: Banned Posts: 324 Joined: 13 Dec 2013 Member No.: 181.722 ![]() Класс: Wizard Направленность: Нейтральный добрый Раса: Гном ![]() |
Для бульдога:
Time Stop Transmutation Level: Sor/Wiz 9, Trickery 9 Components: V Casting Time: 1 standard action Range: Personal Target: You Duration: 1d4+1 rounds (apparent time); see text This spell seems to make time cease to flow for everyone but you. In fact, you speed up so greatly that all other creatures seem frozen, though they are actually still moving at their normal speeds. You are free to act for 1d4+1 rounds of apparent time. Normal and magical fire, cold, gas, and the like can still harm you. While the time stop is in effect, other creatures are invulnerable to your attacks and spells; you cannot target such creatures with any attack or spell. A spell that affects an area and has a duration longer than the remaining duration of the time stop have their normal effects on other creatures once the time stop ends. Most spellcasters use the additional time to improve their defenses, summon allies, or flee from combat. You cannot move or harm items held, carried, or worn by a creature stuck in normal time, but you can affect any item that is not in another creature’s possession. You are undetectable while time stop lasts. You cannot enter an area protected by an antimagic field while under the effect of time stop. Можно, конечно, возразить, что сеттинг другой. Но у нас все спеллы взяты из другого сеттинга, отвечу я. This post has been edited by Nordalf: 13:18, 11 March 2017 |
|
|
![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16 August 2025 - 22:51 |